میخندییییییییییییم!!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

طرف اومده با عصبانیت میگه:
این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمی‌شه بیا تو باهاش حرف بزن…” 

 

نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو 

میخام بدونم اون کسی که گفت: “حجاب سنگر زن است” مردا رو اف شونزده یا تانک فرض کرده!

دختر ۱۴ ساله تو فیسبوک نوشته: “از همه مردا متنفرم

 

فک کنم دوست پسرش پفک شو خورده… آخی

مأمور دهن غضنفر رو بو می‌کنه، میگه عرق خوردی…!!!!؟؟؟؟
میگه: نه به خدا زیاد حرف زدم دهنم عرق کرده

دقت کردین وقتی کفتر ها روی ماشین سفید می‌رینن رنگش سیاهه ولی وقتی روی ماشین سیاه می‌رینن رنگش سفیده!!

من فک کنم رنگش دست خودشونه… 

بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !
جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار :
I See You

فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه …
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم
حسابت نمیکنه !!

هیچی ترسناک تر از این نیس بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده
حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 22:39 | نویسنده : HOSSEIN3H |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران دانلود سنتر